Μη γίνεσαι αγενής στο εστιατόριο!

214

Το να κάνεις παράπονο κατά την έξοδό σου σε κάποιο εστιατόριο, είναι κάτι που μόνο εύκολα δε γίνεται από φόβο μήπως γίνεις αγενής. Από την άλλη, βέβαια, και το να κάθεσαι και να υπομένεις ένα φαγητό που αν μη τι άλλο δεν είναι του γούστου σου κι ενώ το έχεις πληρώσει, επίσης δύσκολα καταπίνεται. Η λύση, όμως, είναι ιδιαίτερα απλή, αφού στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο λαός δεν έχει δίκιο και μπορείς να έχει και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο!

  1. Μην κάνεις παράπονο για το οτιδήποτε.

Ένα πράγμα είναι να κάνεις παράπονο επειδή έβαλαν άλλα υλικά από αυτά που ζήτησες στο πιάτο και τελείως διαφορετικό να ωρύεσαι γιατί η μία πλευρά του burger φαίνεται να έχει περισσότερο τυρί από την άλλη. Διαφορετικά, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μη σε πάρουν στα σοβαρά και να φανείς περισσότερο «περίεργος» παρά λογικός.

  1. Μη φωνάζεις.

Το να φωνάζεις μόνο αγένεια μπορεί να δείξει στους άλλους, ακόμα κι όλα τα δίκια να έχεις με το μέρος σου. Επίλεξε έναν πιο ήρεμο τρόπο προσέγγισης του θέματος, συζήτησε το με το προσωπικό αντιμετωπίζοντάς το με σεβασμό (όπως κι εκείνοι εσένα άλλωστε) και να είσαι σίγουρος, ότι όχι μόνο θα εκτιμηθεί αλλά θα έχεις κι ακριβώς αυτό που θέλεις.

  1. Να είσαι συγκεκριμένος.

Οι αερολογίες ποτέ δε βοήθησαν κάποιον. Εάν εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις ακριβώς τι σου φταίει στο φαγητό, στην εξυπηρέτηση, στον κλιματισμό ή οπουδήποτε αλλού, πως θα καταλάβει ο άλλος που δεν είναι εσύ;

Και μην ξεχνάς ότι μετά από κάθε κράτηση που κάνεις,  μπορείς να κάνεις την εποικοδομητική κριτική σου μέσα από το link που θα λάβεις από το e-table.gr, 48 ώρες μετά από κάθε κράτησή σου.

 

Like
Close
e-table.gr Κρατήσεις Εστιατορίων Μ.ΙΚΕ. © Copyright 2021. All rights reserved.
Close