summer tips: εστιατόριο και διατροφή

Summer Tips: Εστιατόριο και διατροφή

Μπορεί το καλοκαίρι να μας ταλαιπώρησε λίγο μέχρι να έρθει αλλά τώρα πια είναι εδώ και, όπως είναι λογικό, όλοι θέλουμε να έχουμε ένα καλλίγραμμο σώμα για να βγούμε στην παραλία. Είτε ανήκετε σε αυτούς που βρίσκονται στα γυμναστήρια είτε όχι, μία πιο υγιεινή διατροφή θα αποτελεί σίγουρα μέρος του καλοκαιρινού προγράμματος, ώστε να υπάρξουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αυτό, όμως, δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν μπορείτε να παραγγείλετε νόστιμα πιάτα στο εστιατόριο, το e-table.gr απλά σας δείχνει τον τρόπο.

Το πρώτο και σημαντικότερο που έχετε να κάνετε είναι να πίνετε πολύ νερό. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύετε τον μεταβολισμό του οργανισμού σας ενώ παράλληλα σας δίνει μεγαλύτερη αίσθηση κορεσμού. Πολλές φορές το μυαλό μπερδεύεται και αισθάνεστε ότι πεινάτε ενώ στην πραγματικότητα διψάτε, με αποτέλεσμα να τρώτε παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται. Αν, βέβαια, θέλετε κάτι διαφορετικό ως ποτό, μπορείτε να επιλέξετε πράσινο τσάι που όχι απλά δεν προσθέτει περιττές θερμίδες αλλά λειτουργεί ευεργετικά στην απώλεια βάρους.

Πριν παραγγείλετε οτιδήποτε άλλο, φροντίστε να έχετε στο τραπέζι σας μία μεγάλη και πλούσια σαλάτα. Και μην βιάζεστε να την απορρίψετε… Επειδή είναι σαλάτα δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι νόστιμη. Ίσα ίσα! Μία ωραία vinaigrette ή λίγο βαλσάμικο ξύδι μπορούν να κάνουν το θαύμα τους και να φτιάξουν μια πεντανόστιμη σαλάτα. Εναλλακτικά (ή και μαζί) μπορείτε να παραγγείλετε μία γευστική σούπα. Και τα δύο, θα προετοιμάσουν λίγο το στομάχι σας και θα αρχίσουν να σας δίνουν μία αίσθηση κορεσμού.

Όσον αφορά το κυρίως, στοχεύστε σε πιάτα ψητά, φούρνου, ατμού και γενικά σε ο,τι δεν έχει περιττά λίπη. Ένα φιλέτο κοτόπουλο σχάρας, για παράδειγμα, ή κάποιο θαλασσινό, όπως ο σολωμός θα κάνουν τη δουλειά τους. Και φυσικά δε θα λείψει το συνοδευτικό από το πιάτο σας. Ρύζι ατμού, πατάτες φούρνου ή λαχανικά θα δώσουν το παρόν ενώ παράλληλα μπορείτε να έχετε κάποια σάλτσα, χαμηλών λιπαρών, όπως το πέστο, wasabi, guacamole ή ketchup χωρίς πολύ ζάχαρη, για έξτρα γεύση.

Υ.Γ. Προσπαθήστε να τρώτε αργά για να προλαβαίνει ο εγκέφαλος να δίνει το μήνυμα του κορεσμού στον οργανισμό σας. Μπορεί να μη σας φαίνεται τόσο σημαντικό, αλλά εμπιστευτείτε μας κάνει διαφορά!

Σχετικά με τον Αρθογράφο

Έλενα Σμπώκου
Author with 52 posts
Περισσοτερα για Έλενα Σμπώκου

Σχετικά Άρθρα