4 + 1 Yγιεινές και Nόστιμες Προτάσεις για Brunch

Όσο και να μας αρέσει η ιδέα της υγιεινής διατροφής αν δε συνοδεύεται από νοστιμιά, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι και το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό μας. Η απόφαση του να παραγγείλουμε ένα πιάτο με τηγανητά αυγά ή pancakes σε λιωμένη σοκολάτα σίγουρα είναι πιο εύκολη. Τι θα λέγατε, όμως, αν σας λέγαμε ότι το υγιεινό με τη νοστιμιά τελικά μπορούν να συνδυαστούν; Ιδού 5 από τις καλύτερες επιλογές που έχετε.

  1. Αυγά ποσέ.

Φυσικά και το πρώτο πιο υγιεινό -τα απλά βραστά αυγά- δεν είναι αυτό που ενθουσιάζει τον οποιονδήποτε, γι’ αυτό επιλέξτε ποσέ με λίγο αλάτι και –αν θέλετε- και μια ωραία ελαφριά σάλτσα. Αντικειμενικά είναι πολύ πιο νόστιμα και διατηρούν τα θρεπτικά στοιχεία του αυγού και την πολύτιμη πρωτεΐνη.

  1. Ομελέτα από ασπράδια αυγών.

Είτε θέλετε να προσέξετε τη χοληστερίνη είτε απλά δε σας αρέσει η ιδέα του βραστού, μπορείτε να παραγγείλετε μια ομελέτα ζητώντας από το προσωπικό να χρησιμοποιήσει μόνο τα ασπράδια των αυγών. Για να κάνετε το πιάτο ακόμα πιο υγιεινό, μπορείτε να πείτε να χρησιμοποιηθεί όσο λιγότερο βούτυρο γίνεται. Μία μικρή σαλάτα της επιλογής σας στο πλάι θα κάνει τη δουλειά.

  1. Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι.

Τα περισσότερα εστιατόρια έχουν φρούτα, κι αν είναι και φρέσκα, ακόμα καλύτερα. Μια φρουτοσαλάτα  με γιαούρτι αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές που μπορείτε σε ένα πρωινό. Τη γεύση σίγουρα μην τη φοβάστε. Προσπαθήστε να πειραματιστείτε με τους συνδυασμούς των φρούτων που μπορείτε να κάνετε για να βρείτε αυτόν που ταιριάζει γευστικά σε εσάς. Όσο κι αν δεν το πιστεύετε, ανάλογα με το τι φρούτα θα επιλέγετε κάθε φορά θα αλλάζει ουσιαστικά και η γεύση ολόκληρης της φρουτοσαλάτας.

  1. Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης.

Εάν είστε τύπος που θέλει οπωσδήποτε ψωμί για να χορτάσει, τότε κάντε το σωστά. Παραγγείλετε σάντουιτς ή φρυγανισμένο ψωμί από σιτάρι ολικής άλεσης. Διαθέτει όλα τα θρεπτικά συστατικά του ψωμιού χωρίς τα επιβλαβή, πάντα, όμως, στη σωστή ποσότητα. Ακόμη κι αν το μαγαζί να σας φέρει πολλές φέτες, δε σημαίνει ότι χρειάζεται να φάτε πάνω από δύο. Όσο για το σάντουιτς, μία φέτα βραστής γαλοπούλας, μία φέτα τυρί, ντομάτα, μαρούλι και λίγη σως (γιαούρτι, pesto, chutney, wasabi) θα σας κρατήσει γεμάτους για πολύ ώρα.

  1. Τσάι.

Αντί για καφέ και ροφήματα με πολλές θερμίδες και λιπαρά, μια καλή εναλλακτική αποτελεί το φυτικό τσάι, όπως το earl grey. Εάν το τσάι, όμως, σας φαίνεται πικρό, δεν υπάρχει κανένας λόγος, να επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με τεχνητά γλυκαντικά και ζάχαρη. Στην περίπτωση που τα χρειαστείτε, μπορείτε να προσθέσετε απλά μια κουταλιά μέλι.

Κάνε σήμερα κιόλας online κράτηση για να απολαύσεις ένα απολαυστικό αλλά υγιεινό Brunch στην Αθήνα!

Σχετικά με τον Αρθογράφο

e-table.gr
Author with 972 posts
Περισσοτερα για e-table.gr

Σχετικά Άρθρα