Το email marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε το εστιατόριό σας τακτικά χωρίς πολλές διοικητικές δαπάνες. Μπορείτε να ελέγξετε το μήνυμά σας, να μιλήσετε απευθείας στους πελάτες και να στοχεύσετε τους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν κράτηση στο εστιατόριό σας, διαβάζοντας το διαφημιστικό σας μήνυμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 tips για σωστό email marketing για το εστιατόριό σας.
1. Να είστε προληπτικοί, όχι αντιδραστικοί
Το πρώτο πράγμα όταν δημιουργείτε μια στρατηγική email marketing είναι να εξετάσετε το ημερολόγιο και να μάθετε ποιες σημαντικές ημερομηνίες έρχονται: Ημέρα της Μητέρας, Άγιος Βαλεντίνος, Χριστούγεννα, για παράδειγμα. Σκεφτείτε επίσης πότε οι άνθρωποι πιθανόν να κάνουν σχέδια για αυτές τις ημερομηνίες. Στη συνέχεια, κοιτάξτε “τα κενά” που χρειάζεστε για να γεμίσετε το εστιατόριό σας και εάν υπάρχει μια “αργή περίοδος” σε θέμα κρατήσεων, χρησιμοποιήστε την επικοινωνία μέσω email, για να την γεμίσετε.
2. Στείλτε τη σωστή χρονική στιγμή
Μπορείτε να στέλνετε email στη λίστα σας μία έως δύο φορές το μήνα. Μπορείτε για παράδειγμα, να προετοιμάσετε τους πελάτες σας για κάτι νέο στο εστιατόριο σας στις αρχές του μήνα, στέλνοντας το μαζί με 2-3 διαφορετικά θέματα, δίνοντας τους έτσι περιθώριο να σκεφτούν και μερικές βδομάδες αργότερα να ενισχύσετε το μήνυμα με μια ήπια υπενθύμιση, ώστε να “αναλάβουν δράση”.
3. Χρησιμοποιήστε το λογότυπο σας, χρώματα κοντά σε αυτό και δώστε προσοχή στην ορθογραφία
Χρησιμοποιήστε τα λογότυπα, τα γραφικά και άλλες επώνυμες εικόνες του εστιατορίου σας. Δώστε επίσης έμφαση στη μορφοποίηση του email σας: στα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε, τις γραμματοσειρές μέχρι την ορθογραφία και την γραμματική.
4. Εμπνέυστε τους αναγνώστες σας
Προσπαθήστε να εμπνεύσετε τους αναγνώστες σας, προωθώντας για παράδειγμα το νέο σας μενού, μία προσφορά ή ακόμα και μία συνταγή ενός πιάτου από το μενού σας. Ειδικότερα οι συνταγές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρηθεί η σύνδεση μεταξύ του εστιατορίου σας και του φιλοξενούμενου, ακόμα και όταν δεν είναι εκεί. Το εστιατόριο σας δεν είναι απλώς ένα μέρος για φαγητό, είναι ένα εμπορικό σήμα, το brand σας.
5. Να είστε δημιουργικοί
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες με το φαγητό στο εστιατόριό σας αλλά και το προσωπικό σας, για να ενθουσιάσετε τους αναγνώστες. Συμπεριλάβετε επίσης κινούμενες εικόνες (gifs) και μικρά βίντεο, αρκεί να είστε σίγουροι ότι υποστηρίζονται από τα συστήματα περιήγησης και από την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για την αποστολή email.
Μπορεί να έχετε απογοητευτεί με τα email επειδή καταλαβαίνετε ενστικτωδώς ότι οι άλλοι καταναλωτές είναι ακριβώς όπως εσείς και διαγράφουν δεκάδες μαζικά email την ημέρα. Ωστόσο, η πρόοδος στην τεχνολογία, η σωστή στόχευση και ο αυτοματισμός σας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας με μια προσωπική αφή που αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα.
Εμείς στο e-table διαμορφώνουμε εβδομαδιαία newsletter με διαφορετική θεματολογία κάθε φορά. Για ό,τι απορία έχετε σχετικά με την αποστολή email, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να διαμορφώσουμε ένα μαζί σχετικά με το εστιατόριό σας και τις προσφορές μέσω της πλατφόρμας μας.