10 tips για να αυξήσετε τις παραγγελίες από το μενού σας

Ένα όμορφα σχεδιασμένο μενού, με προσοχή και στη παραμικρή λεπτομέρεια, βελτιώνει την επαγγελματική εικόνα σας και παρακινεί τους πελάτες σας να επιλέξουν τα “σωστά” πιάτα. Μην ξεχνάτε ότι η πρώτη εντύπωση μετράει.

Εμείς θα μοιραστούμε μαζί σας 10 μυστικά τα οποία θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις παραγγελίες σας, διαμορφώνοντας απλά το μενού σας!

1. Χρησιμοποιείστε το σύμβολο του ευρώ (€) δίπλα από τις τιμές

Το σύμβολο του ευρώ υπενθυμίζει αυτόματα στους πελάτες ότι ξοδεύουν χρήματα. Βάσει έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Σχολή Ξενοδοχειακής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Cornell στη Νέα Υόρκη, σε πολλές περιπτώσεις, πελάτες οι οποίοι είδαν το σήμα του ευρώ, ξόδεψαν πολλά περισσότερα χρήματα από εκείνους που δεν έβλεπαν το σήμα του ευρώ στις τιμές μέσα στο μενού τους, διότι υποσυνείδητα ήταν σίγουροι για το ποσό που θα ξόδευαν. Ακόμα κι αν οι τιμές ήταν γραμμένες με τη μορφή 10 ευρώ και όχι 10.00 €, τελικά οδήγησαν τους καταναλωτές να ξοδέψουν λιγότερα.

2. Προσπαθήστε να αποφύγετε τη χρήση της τιμής με το “99”

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι η τιμή, για παράδειγμα, 9.99€, αντιπροσωπεύει κάτι λιγότερο ποιοτικό. Αντιθέτως, η τιμή που λήγει σε 0.95 έχει παρατηρηθεί ότι είναι πιο αποτελεσματική και φιλική στον πελάτη. Η αλήθεια είναι πως οι στρογγυλοποιημένες τιμές βοηθούν ένα μενού να φαίνεται πιο καθαρό και ευκολονόητο.

3. Χρησιμοποιείστε περιγραφική γλώσσα

Τα πιάτα με περιγραφή είχαν 27% μεγαλύτερη ζήτηση σε σχέση με εκείνα που δεν είχαν καμία περιγραφή. Σύμφωνα με την έρευνα του Πανεπιστημίου Cornell που προαναφέραμε,αλλά και κριτικές σε εστιατόρια,τα πιάτα του καταλόγου που περιγράφονταν με έναν όμορφο τρόπο, είναι και δημοφιλή.

4. Συνδέστε το φαγητό με την οικογένεια

Οι πελάτες νιώθουν μεγαλύτερη σύνδεση και νοσταλγία όταν δουν πιάτα στο μενού με τις λέξεις “μαμά” ή “γιαγιά“, όπως για παράδειγμα το “αρνάκι της γιαγιάς Μαρίας”.

5. Χρησιμοποιείστε ξένους όρους για να τονίσετε την αυθεντικότητα των πιάτων σας

Τονίστε την αυθεντικότητα πιάτων από άλλες χώρες, χρησιμοποιώντας στο μενού την περιγραφή τους στη γλώσσα της χώρας από την οποία προέρχονται. Για παράδειγμα ένα ιταλικό όνομα “Pasta di Bolognia”, τραβάει την προσοχή του πελάτη περισσότερο από τη “Μακαρονάδα Μπολονέζ” σε ένα συγκεκριμένο πιάτο.

6. Προσπαθήστε να μην έχετε ένα υπερβολικά μεγάλο μενού

Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε τις γευστικές προτιμήσεις όλων των πελατών σας. Επικεντρωθείτε σε ένα είδος, εξελίξτε το με νέες ιδέες και εναλλακτικές προτάσεις που μπορεί να υπάρχουν. Είναι προτιμότερο να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, για τις σπεσιαλιτέ σας και όχι με πληθώρα πιάτων και γεύσεων που στην τελική θα τους μπερδέψουν. Επίσης, με αυτήν την τακτική η κουζίνα θα λειτουργήσει καλύτερα, γρηγορότερα και λιγότερο ριψοκίνδυνα προς αποφυγή λαθών.

7. Δημιουργήστε το δικό σας εξατομικευμένο μενού με φωτογραφίες και χρώματα

Όταν τα πιάτα στο μενού έχουν έντονα χρώματα ή συνοδεύονται από φωτογραφίες, μοιάζουν περισσότερο ξεχωριστά. Μια πολύ καλή ιδέα είναι να δημιουργήσετε τα δικά σας εξατομικευμένα μενού, με συνεννόηση με κάποιο τυπογραφείο ή κάποιον επαγγελματία γραφίστα.

8. Μην χρησιμοποιείτε ως αντιπερισπασμό τα ακριβά πιάτα για να προωθήσετε τα λιγότερο ακριβά πιάτα του μενού σας

Πολλά εστιατόρια χρησιμοποιούν τα ακριβά πιάτα τους ως αντιπερισπασμό, προκειμένου να κάνουν τα λιγότερο ακριβά πιάτα -αλλά πάλι υψηλά σε τιμή- να φαίνονται φθηνότερα. Δεν χρειάζεται να συμπεριλάβετε στον κατάλογο σας ένα ακριβό πιάτο, απλά και μόνο για να νιώσει καλύτερα ο πελάτης όταν παραγγείλει ένα λιγότερο ακριβό πιάτο.

9. Διαχωρίστε το μενού σε λογικές ενότητες

Φροντίστε το μενού σας να έχει διαχωριστεί με απλό τρόπο, ώστε να είναι εύκολο για τους πελάτες να δουν τα πιάτα διαδοχικά και σε λογικές ομάδες, ξεκινώντας για παράδειγμα με τα ορεκτικά.

10. Διαμορφώστε το μενού σας ανάλογα με τον τρόπο που διαβάζει ο πελάτης

Οι πελάτες ενός εστιατορίου είναι πολύ πιο πιθανό να παραγγείλουν το πρώτο πιάτο που θα τους τραβήξει την προσοχή. Καλό θα ήταν να τοποθετήσετε τα πιο “κερδοφόρα” πιάτα σας στη πάνω δεξιά θέση του καταλόγου, επειδή εκεί πέφτει πρώτα το μάτι του πελάτη.

Συνεπώς, ο σχεδιασμός του μενού είναι σοβαρή υπόθεση, καθώς πρέπει μέσα σε ελάχιστο χρόνο να εντυπωσιάσει τον πελάτη και να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώσετε στη διαμόρφωση του μενού, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξήσει ο πελάτης την παραγγελία του ή να θυμάται τα πιάτα που θέλει να δοκιμάσει την επόμενη φορά.

Ούτως ή άλλως, πρώτα τρώμε με τα μάτια!

Σχετικά με τον Αρθογράφο

e-table.gr
Author with 998 posts
Περισσοτερα για e-table.gr

Σχετικά Άρθρα