υγιεινά σνακ για το σχολείο

Προτάσεις για υγιεινά σνακ για το σχολείο

Άρχισε το σχολείο και εσύ που πάντα μαζί με τα απαραίτητα σχολικά είδη δεν ξεχνάς ποτέ να ετοιμάζεις το σνακ του παιδιού σου, πρέπει να γνωρίζεις πως απαραίτητο σνακ για το σχολείο είναι εκείνο που θα δώσει ενέργεια στον οργανισμό για το διάβασμα και την άσκηση καθώς θα το συντηρεί υγιές και δυνατό. Εμεις σου προτείνουμε κάποιες εύκολες και νόστιμες ιδέες για υγιεινά σνακ για τα μικρά μέλη της οικογένειας!

Φρουτοσαλάτα

Το πιο δροσερό και υγιές γεύμα με πολλές βιταμίνες, το οποίο θα χαρίσει στο παιδί σου ενέργεια! Μπορείς να συνδιάσεις φρούτα εποχής και συγκεκριμένα ο Σεπτέμβρης είναι πλούσιος σε σταφύλια, σύκα, αχλάδια, μήλα, δαμάσκηνα, καρπούζι και πεπόνι. Άλλοι εναλλακτικοί δροσιστικοί τρόποι συνδυασμού είναι ο πολτός και το μιλκσέικ με γάλα ή γιαούρτι, δίχως προσθήκη ζάχαρης. Εσύ που θέλεις το παιδί σου να έχει τον πρώτο λόγο, μπορείς να του δώσεις την ευκαιρία να επιλέξει τα αγαπημένα του φρούτα.

Τοστάκια

Το τοστ ήταν ανέκαθεν το αγαπημένο σνακ των παιδιών. Μπορείς να επιλέξεις ψωμάκια ολικής άλεσης και να τα γεμίσεις με γαλοπούλα, τυρί, βραστό κοτόπουλο ή τόνο, ντομάτα και μαρούλι. Βέβαια το παιδί σου σε καμία περίπτωση δεν θέλεις να ασθάνεται πως το περιορίζεις και σίγουρα δεν χρειάζεται να το παρακάνεις με την υγεία. Μία φορά την εβδομάδα μπορείς να συνδιάσεις στο τοστ του ομελέτα ή να προσθέσεις κάποια αγαπημένη σως όπως μαγιονέζα. Και για γλυκιά απόλαυση; Γεμισέ το με σπιτική μαρμελαδα ή μερέντα.

Πιτάκια

Εάν ήδη έχεις ετοιμάσει πιτάκια από σφολιάτα,να ξέρεις ότι εκτός από χορταστικά παράλληλα χαρίζουν ενέργεια στο παιδί σου. Συνδίασε στο ταπεράκι του τυροπιτάκια και σπανακοπιτάκια, τα οποία μπορεί εύκολα να μοιραστεί και με τους φίλους του! Και αν σίγουρα το παιδί σου θέλεις να έχει ένα απολαυστικότερο γεύμα, μπορείς να ετοιμάσεις σπιτικά πιτσάκια από φρέσκια ντομάτα, πιπεριά, γαλοπούλα και τυρί, ένα σνακ που θα ζηλέψουν σίγουρα οι συμμαθητές του.

Ξηροί καρποί & δημητριακά

Οι ξηροί καρποί προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά και συμβάλουν στην καλη λειτουργία της καρδιάς,αλλά πολλά παιδιά δεν τους προτιμούν.Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τους συνδιάσεις σε ένα μικρό σακουλάκι με δημητριακά, όπως επίσης μπορείς να προσθέσεις και αποξηραμένα φρούτα για να δώσεις έξτρα γεύση.Με ένα φρέσκο γιαούρτι το μείγμα γίνεται πιο χορταστικό και θα κρατήσει την όρεξή του εως το μεσημεριανό.Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι κάποια ενδεχόμενη αλλεργία σε οποιονδήποτε ξηρό καρπό.

Μπάρες δημητριακών

Γρήγορες, βολικές και άκρως υγιεινές που μπορεί να έχει το παιδί σου οπουδήποτε βρεθεί,είτε στο σχολείο,είτε στην εκδρομή.Αν θέλεις να αποφύγεις τις τυποποιημένες του εμπορίου,καθώς οι περισσότερες αποτελούνται από ζάχαρη και συντηρητικά περιέχοντας πολλές θερμίδες, μπορείς εύκολα να ετοιμάσεις τις δικές σου! Αυτό που θα χρειαστείς είναι δημητριακά για βάση ή ακόμα και βρώμη επιλέγοντας για την επικάλυψή τους ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, κομματάκια μαύρης σοκολάτας ή μέλι.

Ως γονιός γνωρίζεις ότι η παιδική ηλικία είναι η αρχή για την σωστή ανάπτυξη και υγεία.Είναι σημαντικό το παιδί να ακολουθεί μία ισσοροπημένη διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και οι θερμίδες της να είναι σωστά κατανεμημένες. Το σωστό καθημερινό διαιτολόγιο είναι το α και το ω για την υγεία του παιδιού και αποτελείται από πρωϊνό, δεκατιανό, μεσημεριανό γεύμα, απογευματινό σνακ, βραδινό γεύμα και ένα μικρό γεύμα πριν τον ύπνο όπως για παράδειγμα ένα ποτήρι γάλα.

Σχετικά με τον Αρθογράφο

e-table.gr
Author with 626 posts
Περισσοτερα για e-table.gr

Σχετικά Άρθρα