Εστιατόρια & Influencers: Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν συνεργαστείτε με έναν Influencer

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενά μας άρθρα, οι φωτογραφίες του εστιατορίου σας και των πιάτων του στα social media, μπορούν όχι μόνο να βελτιώσουν την εικόνα του εστιατορίου σας, αλλά να και το κάνουν πιο γνωστό και συνεπώς να βοηθήσουν στην αύξηση των κρατήσεών σας.

Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ότι αρκετά εστιατόρια συνεργάζονται με επαγγελματίες bloggers-influencers, των οποίων οι λογαριασμοί στα social media εστιαζόμενοι σε lifestyle, εστιατόρια και φαγητό, μπορούν να συγκεντρώσουν εκατοντάδες χιλιάδες followers και να λάβουν χιλιάδες likes στις δημοσιεύσεις τους. Αυτές οι συνεργασίες μπορούν να είναι επωφελείς τόσο για το εστιατόριο όσο και για τον influencer, όταν γίνονται σωστά.

Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε πριν από τη συνεργασία με έναν influencer:

Συνεργαστείτε με influencers που είναι ήδη οπαδοί του εστιατορίου σας.

Στην εταιρία Social High Rise, μια εταιρία συμβούλων κοινωνικών μέσων που συνεργάζεται αποκλειστικά με εστιατόρια, οι influencers πρέπει να είναι ήδη οπαδοί του εστιατορίου για να εξεταστούν για μια εταιρική σχέση, καθώς θεωρούν ότι έτσι διατηρείται ο αυθορμητισμός που χρειάζεται στα social media και δεν προβάλλεται έντονα η διαφήμιση προς το εστιατόριο.

Κάντε την έρευνά σας σχετικά με τον influencer που σας ενδιαφέρει πριν συμφωνήσετε να συνεργαστείτε μαζί του.

Πριν να προσκαλέσετε έναν influencer στο εστιατόριο σας, είναι σημαντικό να δείτε πώς αλληλεπιδρά με το κοινό του και πόσο αυτό είναι αφοσιωμένο σε αυτόν. Για παράδειγμα, το ότι ένας infuencer έχει τριάντα χιλιάδες followers δεν σημαίνει ότι αυτοί αλληλεπιδρούν με τις δημοσιεύσεις τους, ή ότι είναι κόσμος που μένει στην περιφέρειά σας και μπορεί να επισκεφτεί το εστιατόριο σας (είναι πιθανό να είναι κάτοικοι του εξωτερικού, οπότε να μην μπορούν άμεσα να επισκεφθούν το εστιατόριό σας).

Ψάξτε τοπικούς infuencers

Η συνεργασία με έναν τοπικό influencer (για παράδειγμα αν το εστιατόριο σας είναι στην Αθήνα, με κάποιον που μένει και δραστηριοποιείται εκεί) που είναι εξοικειωμένος με το brand του εστιατορίου σας και ταυτόχρονα επηρεάζει τοπικά το κοινό του, μπορεί να έχει περισσότερο αντίκτυπο από μία απλή διαφήμιση. Ούτως ή άλλως είναι πιο “πειστικό” αν ένας άνθρωπος μοιράζεται φωτογραφίες από το εστιατόριο σας, παρά εσείς ως το εστιατόριο σας.

 

Να θυμάστε ότι χτίζετε μία εταιρική σχέση, όχι μια επιχειρηματική συμφωνία

Οι influencers  είναι ουσιαστικά οπαδοί του εστιατορίου σας με τους οποίους μπορείτε να συνεργαστείτε για να κάνετε το εστιατόριό σας πιο γνωστό. Με σωστό περιεχόμενο από το εστιατόριο σας, οι influencers μπορούν να κρατήσουν τους οπαδούς τους και ουσιαστικά τους δυνητικούς οπαδούς σας μόνιμα εμπλεκόμενους με το εστιατόριό σας.


 

Αν θέλετε λοιπόν να προσεγγίσετε ευρύτερα κοινά, αξίζει να δοκιμάσετε τη συνεργασία με έναν influencer, αρκεί να έχετε στο νου σας τα 4 προαναφερθέντα tip.

 

 

 

Σχετικά με τον Αρθογράφο

e-table.gr
Author with 952 posts
Περισσοτερα για e-table.gr

Σχετικά Άρθρα